niedziela, 21 grudnia 2014

Święta, święta!

Witamy! Święta już tuż, tuż :D  My już nie możemy doczekać się wigilii. Przygotowania trwają, zapachy pomału się z kuchni ulatują, pięknie udekorowana choinka już stoi, ale śniegu brak... Szkoda, bo zamiast tego okropnego deszczu na podwórku mógłby być bialutki, puszysty śnieg...No, ale do wigilii może się pogoda zmieni. Większość z Was ma już pewnie zakupione prezenty, bo otwieranie ich jest chyba najlepszą rzeczą w ciągu świąt Bożego Narodzenia. Ja również coś tam pokupuje, bo dla zwierzaczków, choćby drobiazg również musi być. Dla Molly mam dość sporo przysmaczków, jest jakaś tam zabaweczka i jeszcze coś tam przydatnego, ale o tym dowiecie się po świętach, bo przecież Mikołaj nie zdradza swoich tajemnic. :)
Wieczorkami puszczamy sobie kolędy,a ja nucę je sobie pod nosem.Spacerki są tylko parominutowe,bo niestety chlapa na podwórku nie pozwala nam na przyjemne, dłuższe spacery....
No i w tych przygotowaniach znalazła się również mała sesja świąteczna. Mój psiak nie lubi pozować, więc ciężko było zrobić jakieś mega cudowne fotki no, ale coś tam jest.


Zaczęła już się przerwa świąteczna, która będzie trwała aż do 8 stycznia. W końcu będzie można trochę odpocząć od codziennych zadań domowych, uczenia się, kartkówek, sprawdzianów itd. Mam nadzieje, że wykorzystamy te parę jeszcze wolniejszych dni po świętach, bo ostatnio trochę zaniedbuje mojego psiaka...
Wigilię spędzimy u babci w gronie rodziny i na pewno Molly będzie nam towarzyszyła.
Nie mam więcej nic do napisania (post i tak chaotyczny), w skrócie podsumowując tą całą krótką notkę, to trwają przygotowania, świąteczna atmosfera jest co raz większa no i razem z Mollaszką wyczekujemy tego 24 grudnia!
Po świętach, między nowym rokiem za pewne nie znajdę czasu na napisanie czegoś tutaj, więc już na spokojnie w nowym roku napiszę jak spędziliśmy święta i sylwester oraz podsumowujemy rok 2014.
Tak więc razem z Molly życzymy Wam:
Aby święta Bożego Narodzenia minęły Wam w zdrowiu i szczęściu, żebyście ten czas spędzili w gronie rodziny i najbliższych! No i oczywiście, żeby prezenty były udane i zwierzaczki pod choinką też coś dla siebie znalazły. :)


gdy jest prezentów moc
Wigilia to nie jest czas, 
gdy potraw sto na stole,
Wigilia to przepiękny czas,
Bożonarodzeniowy czas,
Gdy siedzimy wszyscy w kole,
i MAMY bliskich przy stole.

Trzymajcie się ciepło kochani! 
Do następnego napisania, pozdrawiamy! :)
Weronika i Molly

23 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia wyszły, naprawdę :) Deszczowa klapa strasznie ogranicza, przynajmniej nas. Bardzo tęsknimy za treningami na świeżym powietrzu, a przede wszystkim za godzinnymi spacerami. Ciekawe czy Mikołaj pokona do Was drogę bez śniegu, ho, ho, ho! :) Wesołych Świąt!

    Pozdrawiamy, yorkiejakworkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te zdjęcia.
    My również życzymy wesołych świąt, spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze i oczywiście wspaniałego sylwestra :D
    Pozdrawiamy
    Fifi i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia masz super ! Mojej dałam spokój już ze zdjęciami świątecznymi ;p
    Również życzę Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt w gronie rodziny oraz kolorowego sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :). U nas pogoda jest w kratkę - raz słońce, raz deszcz. Dzisiaj połowa nieba była zachmurzona i padał deszcz, a na drugiej połowie świeciło piękne słońce. Mimo tych przeszkód staramy się wykorzystać wolny czas jak najlepiej i codziennie ok. godziny 11-12 wychodzimy zawsze na długi spacer. Jestem bardzo ciekawa co Molly dostanie, na pewno same najlepsze rzeczy :). My również życzymy wszystkiego co najlepsze na Święta, radosnych chwil, pysznego jedzonka na Wigilię oraz wspaniałego sylwestra i Nowego Roku!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły bardzo ładne, mi też szkoda że w znowu na święta śniegu brak, w zimę, ferie może go nie być ale na święta powinien być. My z Pikusiem też życzymy wam miłych, wesołych i zdrowych świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas niczego nie brakuje do świątecznego nastrju bo i śnieg mamy. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas niestety też nie ma śniegu, my również życzymy jak najlepszych świąt, u nas o dziwo choinka nie mdleje, a tak się bałam :p
    Animaliada pozdrawia,

    PS: zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku.
    Życzą:
    Ja,Buster,Tika,Toffi i nasz Azorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja się cieszę że w końcu mamy to wolne :D
    Wesołych Świąt ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt!
    wreszcie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ach, aż czuć święta w tym poście ;3
    Nie ma co marudzić, piękne zdjęcia wyszły! :)
    Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sesyjka!
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia.
    Milce ciężko było zrobić sesje świąteczną, ale jakiś zdjęcia sa.
    Na blogu możesz je zobaczyć ;)

    Wesołych Świąt!

    http://milkakochanypies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!
    Wesołych :)

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dziś pada śnieg <3 Zdjęcia są świetne, już je widziałam ^^ Mój Knapek też nie za bardzo lubi pozować. Wesołych świąt!
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia u nas są nie za rewelacyjne, bo psiak nie chciał współpracować. Śniegu jak nie było tak nie ma. Pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt R&P

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w nocy padał śnieg hihi ! Piękne zdjęcia ! Muszę mojemu też takie porobić C:
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, ale słodkie zdjęcia! ♥♥
    U mnie zero śniegu, same przymrozki i deszcz :C

    Nowy rozdział!
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia kozackie psiaczek też u mnie trochę śniegu leży na chodnikach i przynajmniej mój psiak ma jakąs rozrywkę bo śnieg jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie i śmieszne zdjęcia . Dziękujemy za życzenia .
    Wesołego sylwestra !

    Pozdrawiamy z zapraszamy na nowego posta A&M ! : D
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!