niedziela, 22 marca 2015

Idzie wiosna!

Witajcie kochani! Dziś w końcu napiszę post, w którym dowiecie się co u nas się działo przez te parę tygodni.

Mamy już prawie końcówkę marca, pogoda co raz bardziej przypomina wiosnę. Większość ludzi wyciągnęło już lżejsze kurtki i wystarczy popatrzeć tylko na błękitne niebo, a od razu chce się wyjść na podwórek.
W piątek niestety po zaćmieniu słońca pogoda się u nas trochę zepsuła i wczoraj na pierwszy dzień wiosny mieliśmy deszcz, a na dodatek wieczorem popadało trochę śniegu. Nie ukrywam pogoda zmienna jest, ale dzisiaj cieszymy się znowu pięknym słoneczkiem i mrozikiem na podwórku. Zdecydowanie wiosnę lubię najbardziej! Uwielbiamy te wiosenne, świeże powietrze! :) W planach mam, aby zrobić filmik wiosenny, dlatego też niedługo wybiorę się na małe nagrywanie. Ogólnie ostatnio mam dużo planów na przyszłość. Rozmyślam sobie, gdzie bym mogła kiedyś z Molly pojechać itd. oraz nie mogę doczekać się wakacji, ponieważ znowu mam na nie masę planów.



Zawsze po powrocie ze szkoły odrabiam lekcje i uczę się, a prawie codziennie mam sprawdziany, klasówki itd. i dlatego też mam mało czasu dla Molly i przepraszam Was też, że na Wasze blogi wchodzę nie za często, ale chyba to zrozumiecie.
Dla Molly obecnie kończy się już cieczka, ale jeszcze parę dni temu  musieliśmy trochę ograniczyć dłuższe spacery, ponieważ pod domem mieliśmy pewnego adoratora.
No, ale żeby nie było, że cały czas leniuchujemy!W wolnym czasie w piękną pogodę w domu siedzieć nie mogłyśmy i na spacery czasami wychodziłyśmy.
Molly tak jak co roku przez zimę trochę przytyła, ale wydaję mi się, że jak na beagla to nie wygląda tak źle, a przez wiosnę będziemy mieli więcej ruchu to na pewno waga nie ruszy jeszcze wyżej. :)


 Święta wielkanocne już niedługo. My spędzimy je tak jak zawsze, czyli w gronie rodziny oraz Molly. Nie wiem jak wam, ale mi przerwa świąteczna zaczyna się 1 kwietnia, więc do świat będziemy mieli jeszcze parę wolnych dni, ale o tym napiszę jeszcze parę dni przed świętami.

Zauważyłam, że Molly jest dość zadziorna do innych psów, oczywiście nie zawsze, ale nie z każdym psem spokojnie się pobawi. Myślę, że to może być wina tego, że kiedyś zaatakował ją pies. Kto już kiedyś czytał o tym post to wie o czym mówię i dlatego myślę, że teraz Mollka może mieć do niektórych psów uraz.

Molly bardzo lubi gryźć duże gnaty. Powinny je psy gryźć, ponieważ wtedy ścierają sobie kamień nazębny, dlatego też Molly ostatnio dostała  takiego gnatka, którego często gryzie sobie wieczorkami. :D


Ostatnio w ogóle nie pisałam nic na naszej stronce na Facebooku [klik], a mamy już prawie 1000 polubień. Teraz na pewno będę częściej na nią wchodzić, więc zapraszam. :)
Post taki trochę o niczym i jakoś tak dużo zdjęć, ale ostatnio zrobiłam dość sporo fotek, więc teraz może będzie mniej treści niż zdjęć.
Za tydzień, jak znajdę czas, miałam w planach, aby napisać post, w którym będzie parę faktów o Molly. Dużo osób zrobiło już taki rodzaj wpisu i pomyślałam, że my też możemy tak zrobić, co Wy na to?
Kończymy już i życzymy Wam ciepłych, wiosennych dni!
Pozdrawiamy! :)

Zdjęcie zrobione jeszcze, gdy był u nas śnieg.

17 komentarzy:

  1. U nas wczoraj była ładna pogoda, ale dzisiaj się popsuło. :( My również już suniemy plany na tegoroczne wakacje. :) Też myślałam nad zrobieniem posta o faktach na temat mojej bestii. Zachęcamy do udziału w naszym konkursie. Zgłoszenia przyjmuję do końca dzisiejszego dnia i jeszcze jutro rano.

    Pozdrawiamy
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba macie prawie 1000 a nie 100 polubień na fanpejdżu :P
    U nas po tym zaćmieniu pogoda pogorszyła się i było naprawdę zimno. Wczorajszy dzień też nie do końca udany. Za to dzis Milka miała długi spacerek. Ja przerwę mam dopiero od 2 kwietnia (sprawdziań szóstoklasisty xd). O wakacjach myślę już od grudnia. W planach mam pojechać na jakiś tydzień do babci do malutkiej wsi gdzie są ogromne puste pola i lasy. Mam nadzieję, że ten pomysł wypali :D

    Pozdrawiam,
    milkakochanypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no tak prawie 1000 polubień, a nie 100, dzięki jedno zero mi uciekło. :P
      Oby wyjazd Wam wypalił, bo takie tereny co opisałaś to sam raj dla Milki pewnie będzie. :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  3. U nas też pogoda świetna :)
    Napisz te fakty o Molly, bo jestem bardzo ciekawa! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na wpis!
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas zupełnie na odwrót, wczoraj świeciło u nas piękne słoneczko i było ponad 20 stopni, a dziś leje. Ale jutro ma sie poprawiać :D. Szkoła nie daje nam żyć, choć ja miałam i tak lekki ten tydzień. :D Napisz te fakty o Molly, jestem bardzo ciekawa co naskrobiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nadal niestety gdzieniegdzie jest śnieg. Na całe szczęście, w miejscach gdzie często jest słońce już stopniało to cholerstwo.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Gratuluje tylu polubień!
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta tuż tuż, a do wakacji też już niedługo. Minie nim się obejrzysz i będziecie mieć z Molly więcej czasu dla siebie ^ ^ Te uszyska na ostatnim zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak p.s to Molly ma bardzo długie pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas pogoda w końcu jest normalna, nie patrząc na to że wczoraj padał śnieg. Gratuluję polubień, z chęcią bym poczytała fakty o Molly. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda jest zmienna. Gratuluję prawie 100 like. :)
    Śliczne zdjęcia! Dodaj fakty! :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://kundelkaijejwlascicielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maniek też lubi gnaty, są super i starczają na dużo czasu, a są tanie. Też uwielbiamy z Mańkiem wiosnę, ani nie jest za zimno ani za ciepło, nie jak latem czy zimą, a jesienią już za zimno! <3
    www.maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas wiosna na całego, a śnieg popadł już w zapomnienie ;) Chociaż jestem fanką zimy to jednak muszę przyznać, że spacerki w słoneczku i bez 5 warstw ubrań są znacznie przyjemniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak wiosenna pogoda zachęca do spacerowania ;D U mnie już wiosennie.
    Szkoła zawsze zabiera sporo czasu, ale już za niedługo przerwa świąteczna więc się trochę odpocznie i więcej czasu dla wszystkiego dookoła. ;D
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak teraz w szkole jest ciężko :-/.
    Fajnie, że napisałaś, czekam z niecierpliwością na kolejne posty :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Molly jest przepiękna ❤ u nas też w kółko sprawdziany. A za tydzień (nie cały) test 6klasy 😢

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas raz pogoda piękna, a raz pochmurnie, ale i tak z pieskami nie marnujemy czasu i bardzo często chodzimy na spacery. Gratuluję 1000 polubień na facebooku. Weszłam pierwszy raz na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Od razu daję go do obserwowanych.

    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!