sobota, 28 marca 2015

40 faktów o Molly. ♥

Witajcie! Pisałam ostatnio, że myślałam nad postem, w którym napiszę kilka faktów o Molly. Nie wiedziałam, czy się Wam taki rodzaj posta spodoba, ale dużo osób napisało, aby napisać te fakty. Mi też się wydaje, że czasami inna forma posta nie zaszkodzi, a chociaż dzięki niemu więcej dowiecie się o Molly. Więc zaczynajmy! :)

1. Molly urodziła się 18.08.2012r. i jest rasy beagle.
2.  Trafiła do mnie 26.10.2012r.
3. Urodziła się za Kielcami.
4. Mollcie przywiózł mi mój tata.
5. Gdy do nas przyjechała w nocy ,zjadła dosłownie w parę minut dwie miseczki suchej karmy i
zaczęła latać po całym domu w poszukiwaniu jej.
6. Była szczeniakiem bardzo odważnym, szalonym i upartym.
7. Do około 1 roku nie mogliśmy Molly zostawiać samej w domu, gdyż mogła wszystko pogryźć.
8. Rzeczy zniszczonych przez Molly było bardzo dużo, m.in.: chusteczki,
2 pary kapci mojej mamy, buty mojej siostry, obróżka, plecak,mleko w kartonie, lalka i wiele 
innych rzeczy (żebyście nie pomyśleli, że nie umiemy psa wychować, beagle jako szczeniaki są psami 
po prostu niszczącymi wszystko co znajdą.:))
9. Molly ma wiele rzeczy charakterystycznych w swoim wyglądzie. Białe kółeczko na głowie,
trochę łaciaty nosek, brązowa plamka koło noska, serduszkowa łata na grzbiecie i jeszcze 
parę innych.
10. Molly gdy była mała miała całą czarną łatę na grzbiecie, teraz zamieniła się ona w brązowo-czarną.


11. Gdy Molly była jeszcze małym szczeniaczkiem to miała większość nosa różowego.
12. Na Molly mówimy bardzo różnie: Mollcia, Mollka, Molla, Molusia, Mollaszka,
Mollunia, Niedźwiadek, Kurczaczek, Borsuczek, Spaślaczek, Pulpecik, 
Śmierdzielek itd., a skąd te nazwy się znalazły, to sama nie wiem. ;)
13. Mollka już od małego nauczyła się śmiesznego nawyku.Siada pupą na łóżko, stawia łapki 
na parapet i wypatruje przez okno co dzieje się na podwórku.
Ma nawet postawioną w oknie tabliczkę z napisem: "Uwaga teren ochrania beagle!".
Każdy się w nasze okna patrzy. :)
14. Molly miała 2 starcia z innymi psami. Na szczęście nic się nie stało,
ale jedno z nich przyniosło nam wiele strachu.
15.  Często gania naszego królika, myśli chyba, że to zabawa.


16. Uwielbia spacerować, a najbardziej szaleć bez smyczy.
17. 13 kwietnia 2014r. założyłam bloga o niej, na którym właśnie teraz jesteście.
18. Molly zje prawie wszystko. Jest bardzo żarłoczna, często żebra i po prostu uwielbia jeść!
19. Molly tylko raz miała wbitego kleszcza (i oby nie miała ich więcej.)
20. Kiedyś była bardziej ufna do ludzi i zwierząt, teraz nie zawsze tak jest. Może nawet pokazać
swoje ząbki i właśnie nad tym musimy popracować.
21.  Nie lubi wody (kąpać się)
22. Mollcia często lubi wytarzać się w nieprzyjemnych zapachach.
23. Gdy widzi, że wyciągam szampon od razu ucieka.
24. Najlepszą zabawką Molly jest polarowy szarpak firmy Purina Dog Chow.
25. Kocha zabawy i szaleństwa. 


26. Lubi śnieg.
27. Charakter Molly nie jest za łatwy do opanowania, ale mimo tego i tak
udało nam się nauczyć Molly wielu rzeczy.
28. Molly jako szczeniak była o wiele inna. Teraz jest mądrzejsza i coraz bardziej 
ustatkowana.
29. Większość moich koleżanek Molly bardzo lubi i często chodzą z nami
na spacery.
30. Molly najbardziej słucha się mojego taty.
31. Gdy daję marchewkę dla mojego królika, to Mollcia dostaje ją również.
32. Molly jest typowym kanapowcem.
33. Gdy zrobi coś złego , to zaczyna od razu się do nas przytulać i przymilać się.
34. Bardzo często Molly doprowadza nas do śmiechu.
35. Na widok znanej osoby siusia. :P
36. Lubi gryźć duże, gotowane gnaty.
37. Molly siedzi na pupie zamiast na łapach.
38. Z Molly to niezły uparciuch i to bez dwóch zdań! :)
39. Kiedyś dostała do zabawy lalkę i została z niej już chyba tylko noga.
40. Mollka często podkrada suchy chleb i zakopuje go w poduszkach. :D


No, to już chyba w końcu koniec! :D Oczywiście bym tak mogła pisać i pisać o Molly, ale i tak pewnie większość z Was nie wytrwa do końca. Mam nadzieję, że post się spodobał, a za parę dni, mam nadzieję, pojawi się post o świętach wielkanocnych.
Trzymajcie się ciepło, pozdrawiamy! :) 

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne fakty!
    37 najbardziej mnie rozbawił! :)
    Pozdrawiamy,
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fakty, Molly jest urocza ♥.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne fakty <3 Mi się post podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne psisko z Molly ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakty to fajna sprawa bo zawsze można trochę więcej dowiedzieć się o psiaku. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 35 hahaha, jak to musi komicznie wyglądać :")

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Punkt 33. skąd ja to znam?! :D Fajne fakty, pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. My jesteśmy z okolic Kielc :) możesz powiedzieć z jakiej hodowli macie Molly?
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że napisałaś właśnie takiego posta, bo bardzo dużo dowiedziałam się o Molly.

    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fakty, chociaż Moris w dziecinstwie nie niszczył prawie w ogóle, na pewno nie rzeczy wartosciowe :-)
    morisdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na posta. :3 Number 13 mnie rozwalił. :p

    Pozdrawiamy
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie niepokoi Cię posikiwanie występujące u dorosłego psa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiona też w dzieciństwie niszczyła wszystko :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Reksa też przywiózł mój tata :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy :)
    http://piesekrex.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fakty :D Można bardziej poznać Molly!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe fakty. :) Molly ma bardzo ładne umaszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe fakty, fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie że zrobiłaś takie fakty ciekawo się je czyta i dużo się z nich dowiedziałam o Molly rzeczy których nie wiedziałam
    Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja psina też jest uparta. Co się dziwić... najbardziej słucha mnie i mamy.
    Zapraszamy również do nas.. za niedługo prawdziwy konkurs ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, też planowałam napisać takie fakty ale nic mi ciekawego nie przyszło do głowy :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, to taki mini poradnik :p

    zapraszamy do czytania nowego posta!

    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post.
    Dzieki niemu dowiedziałam się wielu nowych śmiesznych oraz interesujących rzeczy, o których wcześniej nie miałam pojęcia.
    A to łobuziak! :D

    Pozdrawiamy
    Gosia & Ruby

    OdpowiedzUsuń
  23. Abi też kocha śnieg i tarza się w smrodkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post , Czi też była małym szczeniaczkowym niszczycielem :D
    Pozdrawiam, http://beaglowate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. niepozorna Molly, a tu taki łobuz! :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!