czwartek, 2 kwietnia 2015

Przygotowania do Świąt Wielkanocnych.

Witajcie kochani!
Już za niedługo będą Święta Wielkanocne. Ja mam przerwę świąteczną, która będzie trwała do wtorku (włącznie). Można chociaż przez ten tydzień trochę odpocząć i nabrać sił na kolejną naukę. U nas w domu oczywiście trwają już przygotowania świąteczne, no bo jak by inaczej!? :) Ja leniuchować też dużo nie będę, bo muszę się wziąć za sprzątanie mojego pokoju, a to jest najgorsze. Z kuchni już jakieś zapaszki się ulatują, dom coraz bardziej wysprzątany, a my parę dni temu robiliśmy trochę zdjęć wielkanocnych (dlatego dziś będzie kilka fotek), nie są jakieś tam rewelacyjnie, ale zawsze coś.
Ach, jak ten czas szybko leci... Jeszcze niedawno przygotowywaliśmy się na Święta Bożego Narodzenia i witaliśmy Nowy Rok, a tu mamy już kwiecień i drugie święta. No i przypominam jeszcze, że 13 kwietnia blog będzie miał równo rok! :D Nie mogę uwierzyć, jeszcze niedawno dopiero zaczynałyśmy, a teraz mamy tylu wspaniałych czytelników, nie spodziewałabym się, że to tak szybko poleci...


Zgodnie ze zwyczajem w Wielką Sobotę malujemy i ozdabiamy jajka, a następnie idziemy do kościoła na poświęcenie ich. Możecie tu na tym króciusieńkim filmiku zobaczyć co Molly robiła rok temu z jajeczkiem [klik]. Święta spędzimy razem z rodziną i oczywiście z Mollcią. :)
Mamy nadzieję, że do świąt pogoda się poprawi, bo co teraz się u nas na podwórku dzieje, jest do nieopisania. Deszcz, śnieg, wiatrzysko... Brrr! A ja myślałam, że mamy już piękną wiosenkę... Szkoda, bo te święta są dość smutne, ponieważ Jezus umiera na krzyżu, a słoneczna pogoda by te dni ożywiła.
Jeszcze parę dni temu z moją koleżanką myśleliśmy nad zrobieniem jakiś własnoręcznych ozdóbek świątecznych, ale czasu zabrakło, więc takich rzeczy nie zrobiłyśmy, no cóż... może następnym razem zrobimy jakieś kurczaczki, jajeczka itd. A wy robiliście jakieś świąteczne ozdóbki? :)

Wielkanocny króliczek też musi być! :D
Zauważyliście też pewnie, że mamy całkiem nowy wygląd bloga. Co o nim sądzicie? Nam się podoba i bardzo dziękujemy Marcie, właścicielce Lackiego, która właśnie nam go zrobiła. Zapraszamy na ich bloga [Klik]. Jeszcze raz baaardzo dziękujemy! Myślę, że raz na jakiś czas zmiana musi być. :) Wielkie dzięki Marta! Jak coś to wszystkie te opcje obserwowania, liczba wyświetleń itd. to są na dole, pod postem.
No i chyba powoli będziemy kończyć.  Tak, wiem ostatnio nie piszę długich postów, ale wszystko u nas w porządku, nic ciekawego się nie dzieje, więc po co pisać o głupotach i tylko Was zanudzać. Po świętach postaram się szybko do Was coś napisać, aczkolwiek zapewne będę miała mało czasu, więc wybaczcie jeśli nie będziemy się odzywać. Tak, jak wspominałam 13 kwietnia mija rok od założenia bloga, więc też będziemy chciały ten rok blogowania jakoś podsumować.
Ja i Molly życzymy Wam, abyście Święta Wielkanocne spędzili przyjemnie i mile oraz abyście spędzili je w gronie rodziny i najbliższych, bo to jest najważniejsze! 



Wielkanocnych pisanek,
uśmiechu cały ranek,

jajek na twardo,

królika z kokardą,

mokrego Dyngusa,

fajnego psikusa,

rzeżuchy po pachy,
i smacznej kiełbachy! 
Weronika z rodziną, Molly oraz Tosia! :D
Trzymajcie się ciepło kochani! 
Pozdrawiamy! :)

16 komentarzy:

  1. My dopiero jutro robimy sesję wielkanocą. :p Również Wam życzymy Wesołych Świąt.!

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie zdjęcia.
    Ja Milce sesje nie wiem czy zrobię. Rok temu zrobiłam kilka zdjeć na podwórku, ale teraz to sie nie uda. Pogoda powinna się 'leczyć' xD Jeśli będzie czas to zdjęcia świąteczne zrobimy w domu.
    Wesołego Jaja :P

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)

    A&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek wielkanocny genialny, tylko kokardki brakuje xD
    Wygląd bloga baardzo mi się podoba, super ^ ^
    Wesołych świąt bez deszczu Wam życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja wielkanocna
    Króliczek super
    Ja również życzę Wesołych świąt i szkoda że taka brzydka pogoda u nas śnieg padał dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również życzę wesołych świąt :)
    Świetna sesja i nowy szablon :) zdecydowanie lepszy niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd jest super! Ja dzisiaj zrobiłam Wielkanocną sesję :). Również życzymy Wam cudownych Świąt!

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!
    Wygląd jest śliczny!
    Życzymy Wesołych Świąt! ♥
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Również życzę dla Was Wesołych Świąt! Wygląd jest na prawdę korzystny. Myślę, że ja tez zdążę zrobić jakieś wielkanocne zdjęcia. Pozdrawiam pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wam zdrowych, wesołych i słonecznych świąt. Cudny króciczek.
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałych świąt! wygląd naprawdę śliczny, też mamy w swoim od dzisiaj parę zmian ;)
    Słodziutkie to Wasze selfie :*

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za piękne życzenia! :) Tobie życzę wszystkiego co najlepsze!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za życzenia. Również życzymy Wesołych świąt i mokrego śmingusa dungusa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na blogu pierwszy raz i nie żałuję. Będziemy zaglądać częściej! :)
    Pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt! :)
    nadibordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzymy Wesołych Świąt :)) Blog prezentuje się świetnie, oby tak dalej. ;)

    Pozdrawiamy, Wiktoria z Mirą
    http://pamietniki-czterech-lap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd jest świetny, pełna profeska :D A do tego w jednym z moich ulubionych kolorów ^^
    My również życzy Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Również składamy świąteczne życzenia :)
    Zapraszam też do siebie
    http://amazingsyberianhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!