niedziela, 10 sierpnia 2014

Czas spędzamy bardziej aktywnie! + zapowiedź filmiku :)

Przepraszam, że nie pisałam nic ponad tydzień, ale miałam mało czasu, aby przysiąść przed komputerem na parę godzin i coś tu napisać. Teraz będę miała więcej wolnego czasu, więc posty będą pojawiały się częściej. Nazbierało się parę tematów, które pozwolę sobie, aby zamieścić je tutaj na blogu.
To co właśnie znajduję się w tytule posta...Tak, czas spędzamy bardziej aktywnie! Tak, jak ja sobie postanowiłam, to i słowa dotrzymałam. W końcu u nas się trochę ochłodziło, a nawet o dziwo popadało dość sporo deszczu. Natura ożyła...Bo wiadomo drzewa, krzewy i inne rośliny, jak i dzikie zwierzęta tej wody potrzebują. Więcej spacerujemy, a co najważniejsze te spacery są o wiele dłuższe i aktywniejsze.
Wczoraj spuściłam Molly ze smyczy na naszej ulubionej łące, trenowałam z nią, ćwiczyliśmy komendy i sztuczki, no i była jeszcze...ukochana zabawa. :) Wieczorem to powtórzyliśmy,a dziś rano (ok. godz.10) znów się tam wybraliśmy. Dlatego, że jest dziś niedziela na podwórku była cisza, było słychać ćwierkanie ptaków, a nie jeżdżenie samochodów, słoneczko świeciło, po prostu pięknie! Pobawiliśmy się, Mała się załatwiła, potrenowaliśmy, no i na pewno powtórzymy to po południu.


Co do aktywnego czasu: zaczęłam realizować kolejny plan wakacyjny, a jest to uczenie i ćwiczenie chodzenia przy nodze.
Uczyłam ją już wiele razy, ale zawsze, albo nie było czasu, żeby to do kończyć lub po prostu się poddawałam, a teraz na pewno tak nie zrobimy. Idzie nam coraz lepiej. Na razie próbujemy na zapiętej smyczy i przysmaku w ręku, aczkolwiek, nawet bez smaczku jakoś dajemy radę. Co prawda jeszcze dużo przed nami, musimy się dużo poduczyć, ale każdy od czegoś zaczyna, któż to wie, może Molly będzie jeszcze bardziej posłusznym psiakiem. :P
A nie długo być może pojawi się jakiś filmik jak nam to wychodzi.
Czyli to też można zaliczyć do bardziej aktywniejszego czasu! Nie mam pojęcia jak tak szybko mijają te wakacje... Jeszcze nie dawno był początek Lipca, a nie Sierpnia...Jej już nie długo znów te 10 miesięcy do szkoły...


Tydzień temu mieliśmy rodzinnego Grilla na działce, czyli znów więcej biegania i szaleństwa dla Młodej. :)
Fajnie spędziliśmy dzień. Pies biegał, mogło się porozmawiać, no i coś zjeść. Nie obeszło się bez żebrania Molly do lubianej cioci, czy babci, no, ale i tak nie wymuszała tak jak było to kiedyś.
Deszczyk w ten dzień trochę pokropił, pogoda była dość fajna, a ja mogłam porobić sobie parę fotek, a najwięcej właśnie roślinom.
Na działce towarzyszyła nam również Roksi. Jest to prawie 6-cio letnia suczka rasy pekińczyk. Należy ona do mojej cioci. Jest przyjazną, spokojną sunią. Co prawda Molly sama próbowała znaleźć sobie zabawę, i na Małą mało co zwracała uwagę. :)
Tak, jak pisałam porobiłam sporo zdjęć, parę z nich wstaję tutaj, a reszta pojawi się może w kolejnych postach. Może jakieś rewelacyjne nie są, no, ale...


Z racji tego, że są wakacje u nas na mazurach, a raczej w Węgorzewie (w naszym mieście) są organizowane różne festyny, imprezy, są zapraszane różne goście itd. Było już dwudniowe dni naszego miasta, było dużo atrakcji i przejechał dość znany zespół, było jeszcze parę imprez, ale 2-3 Sierpnia odbył się coroczny Międzynarodowy Jarmark Folkloru. W nie każdych miastach takie Jarmarki się odbywają, dlatego przyjechało dużo ludzi z różnych województw, aby rozstawić swój stragan i coś posprzedawać.Ludzie przyjeżdżali z Kujaw, Gór, z nad Morza, ogólnie kto wiedział, a chciał przyjechać to przyjechał. Niby nasze miasteczko jest małe, a ludzi wtedy było! :) 
Było dużo ślicznych rzeczy do kupienia, na prawdę, aczkolwiek na scenie pioseneczki nie były w moim guście, ale atmosfera była fajna. Ja natomiast zakupiłam taką oto tabliczkę:


Co prawda tabliczka na furtce nie jest przymocowana, ale jest ona postawiona przy oknie, tam gdzie Molly lubi często wypatrywać. Prawie każdy co przejdzie patrzy się co jest tam napisane :)
Nie dawno z moją koleżanką w planach mieliśmy, aby ponagrywać parę urywek do filmiku, iż tak jak wspominałam urodziny się zbliżają. Nie wyszło tak jak chcieliśmy...Był upał i dla Molly nie chciało się pracować z nami, więc sama musiałam coś wymyślić, aby ładnie 'posklejać' zapowiedź filmiku urodzinowego. Ale udało nam się porobić znów sporo zdjęć.Oj tak! Nazbierało się nam ich...I bardzo dobrze, będziemy mieli co pokazywać. Jutro wybieram się do sklepów zoologicznych, aby coś tam zakupić, dlatego mojego śmierdziuszka. ;) Nie wiem czy uda mi się coś zamówić przez internet, aczkolwiek myślę, że prezenty zakupione na miejscu wystarczą, a muszę koniecznie zrobić zapasy przysmaków, bo więcej mamy treningów i ćwiczeń, więc się przydadzą. 
Pod koniec Sierpnia (25-26) być może pojadę nad Polskie Morze. Nie wiem jeszcze czy zabiorę Molly, iż będę tam jechała pociągiem z jakieś 10 godzin, aż do Świnoujścia.


Mam nadzieje, że Was nie zanudziłam, ponieważ moim zdaniem post wyszedł dość długi, a zapewne wolicie czytać o wiele krótsze, no, ale raz jest mniej informacji, a raz więcej :)
Dziękuje za miłe komentarze, cieszy mnie to, że ktoś czyta tego nędznego bloga.
Tak, więc nie przedłużam i dodaje Wam zapowiedź filmiku - Beagle Molly - 2 birthday. Moim zdaniem filmik wyszedł tak sobie, ponieważ, tak jak wspominałam na filmiku miało być pokazane jak Molly pracuje, już teraz, jako dorosły pies, no, ale może całość wyjdzie lepiej.
Następny post będzie jeszcze przed urodzinami. Pojawi się coś może odnośnie prezentów.
Pozdrawiam i życzę udanych ostatnich niestety tygodni wakacji! A jak Wam w ogóle mija Sierpień?:)


29 komentarzy:

  1. My też staramy się aktywnie spędzać czas,w końcu trzeba korzystać z tych wakacji :).
    Super, że ćwiczycie chodzenie przy nodze. Napisz za jakiś czas jak Wam idzie :).
    Filmik zapowiada się fajnie, czekam na całość :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z młodym też staramy się spędzać ten czas aktywnie, w końcu niedługo szkoła ;(
    Fajny filmik, czekamy na całość :)
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta tabliczka jest super, ja też bym taką chciała :( No ale co zrobię. Hmm co za zdjęcia z posta na post coraz ładniejsze widać że na prawdę rozwijasz swoją pasję. Sierpień, mam nadzieję, że nie minie tak szybko jak lipiec też zamierzamy dużo trenować i więcej aktywności, nawet rozłożyłam dzisiaj tor do agility, więc będziemy znowu się za to brać. Nie mogę się doczekać całego filmiku zapowiada się świetnie.
    Pozdrawiamy Weronika i Pikuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktywny czas z psem to jest to!
    Chodzenie przy nodze jest trudne,ale jak uda się przejść najtrudniejszy etap to później już sama satysfakcją:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem sama to zauważyłam, że te uczenie nie jest łatwe.
      Ale nie wolno się poddawać, może damy radę! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jest taka słodka <3 Czekam na cały filmik. Ja też obecnie ćwiczę chodzenie przy nodze, ciągle mówię "równaj", chwalę i co jakiś czas daję smakołyk. Powodzenia :))
    Pozdrawiamy
    Maria i Harry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, tabliczka fajna. Zastanawiałaś się, jakbym powiesiła na ogrodzeniu taką z Cane Corso? :D Wszyscy by się bali haha ;d
    Bardzo, fajnie, że jest u was ładna pogoda i spędzacie dużo czasu razem na treningach i spacerach. U nas pogoda taka jak zawsze, gorąco i nie ma co wychodzić na spacery, czasami Saga po działeczce pochodzi i to wszystko. Kilka dni temu była wielka u Nas burza, i potem przez cały dzień padał deszcz.. Niech w końcu będzie pogoda w sam raz na spacer o 15, a nie tylko o 18-19..
    Życz Molce wszystkiego najlepszego. I oczywiście udanych wakacji :)
    Zapraszamy do siebie na nowy post -
    http://saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Dobrze, że wciąż coś robicie :)
    Ja z Nandem jutro znowu wyjeżdżamy :P Na tydzień lub więcej :) Tak czy siak posty będą ;)
    Tutejsza pogoda lubi zaskakiwać. Wczoraj wieczorem były chmury, a dzisiaj niebieskie niebo i żadnej chmurki! :) Z racji tego, zaraz idę z psiakiem na spacer, a Ty życz ode mnie Molly wszystkie najnajnajlepszego i uściskaj ją od Nanda! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    nandoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na filmik! A zdjęcia cud miód orzeszki! :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tabliczka wymiata :D Ćwiczcie wytrwale, a na pewno uda się to chodzenie przy nodze:)
    PS. Nie, że się czepiam czy coś - albo "aktywniej", albo "bardziej aktywnie". Tak samo "bardziej aktywny" lub "aktywniejszy". Przedobrzyłaś z tym:) Ja polonista z zamiłowania, każdy błąd wyłapię, takie skrzywienie:) Sprawdzasz kilka razy post przed opublikowaniem, żeby wyłapać literówki i inne głupotki, które zawsze się wkradają? Dobrze, że dużo piszesz na blogu - dzięki temu z Twoim stylem jest coraz lepiej, nabierasz wprawy w pisaniu i robisz coraz mniej błędów. Ale ja zawsze coś wynajdę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)
    Właśnie słyszałam o tych festynach, jeżeli będą w sierpniu w jakąś sob/niedz to może byśmy wpadli :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      No właśnie nie wiem czy coś będzie jeszcze, ale za pewne tak :) 16.08 (jak się nie mylę) ma przyjechać, jakaś Miśkiewicz. Nie wiem, czy jakaś impreza będzie, ale może jakieś stragany będą. Zapraszamy, zapraszamy!
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  11. Fajna tabliczka. :) Super zdjęcia. ;) Podoba mi się ta zapowiedź, już nie mogę się doczekać filmiku. :D

    Pozdrawiam Ala, czyli Kaori z zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zapowiedzieć filmiku. Również chciałam kupić sobie taką tabliczkę, jednka normalny spaniel różni się trochę od Fiony :/. Robisz coraz ładniejsze zdjęcia, a Molly coraz ładniej na nich wychodzi.U nas również ostatnio dużo pada. Nie dawno chciałam także nakręcić filmik z komendami Fiony, jednak scz wogóle nie pracowała. Kiedy wydawałam jej komendę "siad" kładła się na trawie i zaczynała się przedemną tarzać i zachęcać do zabawy. Oczywiście z mojego filmu wyszły nici, bo królewna nie ma ochoty pracować.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie i przedostatnie zdjęcie - takie roześmiane pycho :D
    Powodzenia w chodzeniu na luźnej smyczy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć !
    Jestem tu nowa , blog mi się szalenie podoba . Na pewno zostane na dłużej.
    Chodzenie przy nodze , oj tak przerabiałam to . Nauka jest dość żmudna szczególnie przy różnych rozkojarzeniach typu inne psy , auta , zapachy. Ale da się.
    Moj Frodo po pół roku ciągnięcia zdecydował ,że jednak warto chodzić przy nodze jak go nauczyłam :)
    Pozdrawiam i w wolnych chwilach zapraszam do mnie
    www.dogandbloog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szykuje się fajny filmik, z tego co widzę! :) Poza tym najbardziej podoba mi się tabliczka :)

    Pozdrawiamy, yorkiejakworkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka<3
    Ja też jak tylko wrócę, mam w planach wziąć się solidnie za Nutkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaka śliczna <3 Świetny blog i tabliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki uśmiechnięty piesek! ^^ Aż miło się ogląda takie zdjęcia, na których widać, że pies jest szczęśliwy :) A tabliczka jest świetna! Sama mam na drzwiach tabliczkę z napisem "Uwaga! mam yorka i nie zawaham się go użyć!" tyle, że u mnie tych yorków jest trzy, nie jeden :D Pozdrawiam! :)
    http://world-is-pretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog ! Przeczytałam parę postów no i są ciekawe i wgl ;D
    + ładne zdjęcia robisz ^^
    a ja zaproszę cię do siebie jakoś tako nie dawno zaczęłam ;p myślę że cię zainteresuje xp goldenszastek.blogspot.com/
    PS. obserwuje i nie mogę się doczekać kolejnego posta ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Na pewno wejdziemy z miłą przyjemnością! :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  20. Dziekuje za komenatrzyk na blogu :-)
    Ciesze sie ze recenzja sie spodobala.
    Pozdrawiam!

    Www.dogandbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. My też ostatnio aktywnie, w końcu trzeba korzystać ;) mam nadzieję że z chodzeniem przy nodze dojdziecie do perfekcji :)
    Mi tam się zdjęcia podobają :) tabliczka super, ja mam taką samą tylko z jamnikiem.
    Czekamy na filmik, bo zapowiedź jest naprawdę świetna!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Przepraszam że pytam, a w jakim programie składasz filmiki?

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo! :)
      Filmiki składam w programie Windows Movie Maker. Miałam ten program już zainstalowany na komputerze, bo większość Windows'ów ma ten program :).
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  22. Super tabliczka też taką chcę !

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, mamy dla ciebie dość ciekawą propozycję, na naszej oficjalnej stronie jest zorganizowany nabór na psiego testera. Jeśli jesteś zainteresowana do zapraszamy :)


    https://www.facebook.com/pages/Psia-Testuj%C4%85ca-Grupa-Blogerowa/562461330549298

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!