poniedziałek, 16 czerwca 2014

Plany na wakacje czas rozmyślać!

Pewnie większość, kto ma swojego bloga, a tym bardziej o psie napisał swoje plany co właśnie do wakacji, aczkolwiek postanowiłam trochę o tym napisać.

Tak więc wakacje "idą dużymi krokami". Jeszcze nie dawno był miesiąc do wakacji, a teraz mamy tylko ok.10 dni, bo już 27 zakończenie tego "długiego" roku szkolnego :D Nauczyciele już, że tak powiem "nie cisną" ze sprawdzianami, klasówkami, kartkówkami itd., bo oceny roczne w dzienniku są już prawie wystawione.
Znów te dwa miesiące wolnego, ale jak to się mówi: "wakacje mijają dłużej, jak zajęcia nie ma, a jak zajęcie i najlepsza pogoda jest, to i szybko mijają", uważam jednak, iż, że dwa miesiące na nasze plany wystarczą i spędzimy je najlepiej, jak to tylko możliwe.
Mamy dość sporo planów, ale czy je zrealizujemy? To tylko czas pokaże....



 W 100% nie spędzimy ich leniwie,tylko bardziej aktywniej, niż nawet rok temu.Oprócz również planów z Molly ja mam sporo.Chciałabym zaliczyć chociaż jedną lub dwie psie wystawy. Co prawda miałabym możliwość wystawiania Molly nie robię, tego z pewnych spraw, iż na ten czas nie mam tyle czasu, aby poświęcać to jeszcze na wystawy. Przydałoby się parę zdjęć, a ja popytałabym się o parę porad hodowczyń itd. Najbardziej chciałabym pojechać na wystawę 23.08 w Sopocie na Krajową wystawę psów rasy beagle, aczkolwiek to jest dość daleko od mojego miasta więc jest mało procent na to, że tam będę. Chciałabym być też na wystawie w Białymstoku na Międzynarodowej CACIB.No, ale zobaczymy jak to będzie.


W wakacje poprawimy kondycję i mięśnie.Co do mięśni musimy je porządnie rozgrzać, a to dlatego, że suczka miała znów trochę mniej ruchu i po tam tych zastrzykach całkiem może być nie przyzwyczajona do większego wysiłku.Oczywiście wszystko stopniowo, ale biegi po jednym kilometrze nie zaszkodzą. Oprócz oczywiście dłuuugich spacerów będziemy ćwiczyć po kolei różne sporty.Nie odbędzie się bez bikejorningu.Doszkolimy aportowanie i chodzenie przy nodze, bo nie dawno zauważyłam, że zanika to,aczkolwiek nauczyliśmy się to dopiero nie dawno.Na działce też będą przeszkody, gdzie będziemy szkolić, może nie, aż tak na poważnie, lecz dla zabawy i nie tylko.Mój tata również rozważa nad zakupem nowego jachtu,dzięki czemu będziemy mogli częściej pływać po mazurskich jeziorach.

W sierpniu (18.08) są drugie urodziny Molly. Jak to szybko zleciało, jeszcze "nie dawno" o tej porze oczekiwaliśmy pierwszych urodzin, a tu moja suczka będzie już dwuletnia :)
Będę musiała zrobić zakupy na wakacje,a m.in.zakupić biodrówkę/torebkę na przysmaki. Przyda nam się to na dłuższe biegi, spacery, ponieważ wiecie jak to jest, wykonywanie komend uczenie się ich, pochwała itd.
Mam już parę "na oku" po przez zamówienie przez internet.Co do zakupów to koniecznie potrzebna będzie nam jeszcze smycz treningowa,taśmowa.Przyda nam się ona do jazdy na rowerze lub w biegach.W planach mamy również wyjazd nad Polskie morze.Nie mamy dokładnie ustalonej daty, ale podajże, że wyjazd odbędzie się w lipcu.
Mamy nadzieje,a pewnie wszyscy mają nadzieje, że pogoda nam "dopiszę", bo w końcu to wszystko zależy tylko i wyłącznie od pogody, bo w domu nie ma dużo zajęć :)

Tak, więc czekać tylko te 10 dni i zacząć realizować plany,iż mam taką nadzieje,że chociaż część z nich
zrealizujemy. Na pewno (mam taką nadzieję) dzień lub dwa po zakończeniu roku napiszę nowego posta, w którym trochę mniej, ale wspomnę o planach. Dziś miałam napisać "O kondycji i zdrowym żywieniu Molly", ale postanowiłam na ten,być może kolejny post będzie o tym temacie. Dziękujemy bardzo za coraz to zwiększoną ilość czytelników i obserwatorów, ale za miłe komentarze również bardzo dziękujemy!
Taki sobie blog o tym moim "beaglusku",a sprawia mi ogromną przyjemność pisania tu postów :)


Trochę się rozpisałam, ale "raz na jakiś czas" nie zaszkodzi, choć pewnie większość do końca nie przeczyta :) Jeśli macie jakieś pomysły na posty,uwagi, czy porady to chętnie przyjmę je w komentarzach.
Pozdrawiamy i życzymy mile spędzonych, ostatnich dni do wakacji.Do następnego pisania i do "zobaczenia"!

20 komentarzy:

  1. No tak,jeszcze chwila i wakacje. Chociaż ja już mam je jakiś miesiąc :D fajnie,że macie jakieś plany :). Ja chyba głównie spędzę wakacje w domu,będziemy dużo ćwiczyć :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Molly urodziła się dwa dni przed Kora :)
    Macie ambitne plany, mam nadzieję że wszystko spełnicie.
    Pozdrawiamy K&P
    http://mojpsiprzyjaciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to podobna data :) Dziękujemy bardzo, na pewno na bloga "wpadnę". Tak, też mam nadzieje, że te plany zrealizujemy :)

      Usuń
  3. ...a może zamiast planów wypalą akcje całkowicie spontaniczne? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, trochę tam tych planów się nazbierało :) Mam nadzieję, że zdążycie zrealizować wszystkie i w czasie wakacji będzie Wam się bardzo miło pracowało.
    Pozdrawiamy S&M. I zapraszamy na Naszego Bloga ;
    http://saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wszystkie plany wypaliły! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nic nie planuje na wakacje. Może zaplanuje jakieś sztuczki których będziemy chcieli się nauczyć, ale nic więcej. Życzymy wam powodzenia, oby wszystkie plany wypaliły :) Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też życzmy powodzenia w, chociażby w nauce nowych sztuczek, bądź powtarzaniu ich. Również pozdrawiamy!

      Usuń
  7. Sporo planów, oby jak najwięcej z nich udało się zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej.fajny blog.Może kiedyś pójdziemy gdzieś razem? Byłoby cudnie! Lubię z twojego opisu twoją kochaną Molly.Posty są naprawdę ekscytujące!!! Do zobaczenia lub do odpisania.
    (Nela) Cornelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziękuje Kornela za komentarz i, że miałaś czas wejść :) A na spacer to musisz wiedzieć, że zawsze chętna jestem:) Wakacje nie długo i spacer też :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękny piesek :D naprawdę uroczy :) Masz liczne plany, fajnie będzie jak uda Ci się wszystkie zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Miło nam. Też mam taką nadzieje, że plany zrealizujemy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ten rok szkolny mi się przeciągał, ale jakoś nie chcę tych wakacji. Moje przedostanie wakacje :( Jaka ja stara.
    Zapraszam na wystawę w Białymstoku :) Zobaczysz moją "wieś" :D
    Znajdź czas na wystawianie psiaka, bo czas nieubłaganie leci. Sama zobaczysz, moja Kasja jeszcze niedawno miała kilka miesięcy, a już 4 rok jej leci. Maciej niedługo konczy 6 lat, ten czas, masakra.
    Pogoda jest do kitu, a jednak zrobiłaś wiosenne zdjęcia, bardzo ładne :) Nie gadaj, że robione telefonem, dobijesz mnie, bo jak widać mój aparat w telefonie ma dużo do życzenia, wręcz bardzo dużo. Stare, kilkuletnie telefony robią o wiele ładniejsze zdjęcie.
    Zazdroszczę planów na wakacje, ja jak zawsze jestem u siebie, co najwyżej pojadę na wieś do koleżanki, a miałam jechać nad morze. Zazdrosna jestem :D Nacykaj mi pięknych zdjęć psiura w morzy, nie wybaczę Ci jeśli nie będzie posta z owymi zdjęciami :)
    Suczka pewnie jest zadowolona z aktywnych spacerów :) Moja byłaby zawiedziona, eh aż wstyd powiedzieć, ale na rower nie ma szans z mojej przyczyny :) Domyśl się jakiej XD Już koniec czerwca, a ja nadal nie jeżdżę na działkę. U mnie cały czas pada, dobrze, że dzisiaj zdążyłyśmy rozdać ulotki zanim luną deszcz. Dzisiejsze lato jest okropnie jesienne :)

    PS Współczuję czytania, mi nawet komentarze wychodzą długie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już dłuugi komentarz, dziękuje :D Uwielbiam takie <3 No zobaczymy jak będzie w Lipcu, bo na razie w tej chwili również pogoda u nas "pod psem". Okey postaram porobić zdjęcia nad morzem, ależ w 100 % je nacykam :D Heh Białystok wieś? Gdybyś ty moje, ala miasteczko zobaczyła :D Maciej i 6 lat, nie pasuje co do niego :D
      Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)

      Usuń
  11. naprawdę świetnie!!!
    Cornelia

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dużo macie tych planów, ale na pewno uda Wam się je zrealizować! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!