piątek, 25 kwietnia 2014

Czekamy na nową adresówkę.

Witamy ! Nie wiem czy dziś długi czy krótki post, ale mam na dzieje, że nie długo zapowiada się na dłuższy.
Tak jak z tytułu posta wynika, że zamówiliśmy nową adresówkę no i na nią czekamy. Nową adresatkę zamówiliśmy wczoraj na stronie sklepu Edeil. Jest ona oczywiście z nadrukiem wybranym przez nas no i wybranym kształcie. Niestety pewnie adresówka będzie " szła " do nas dosyć długo, ponieważ wybrałam najtańszy koszt dostawy i trzeba było zrobić przelew, a póki on dojdzie i póki adresówka dojdzie, a tym bardziej nie długo weekend i " majówka " to trochę poczekamy, ale mamy nadzieje, że będzie się opłacało :)
Podobną adresówkę zamówiłam też dla mojej cioci, a raczej psa mojej cioci.
Jak adresówka dojdzie to się jeszcze raz pochwalimy no i dodamy parę zdjęć.


 Dzisiaj kupiłam jeszcze dla Molly parę przysmaków, bo trzeba było napełnić puszkę na smaczki i jeszcze płyn do mycia uszów, bo dotychczasowy był nie za bardzo ...
Jest on firmy Oticlar, a więcej można dowiedzieć się w zakładce "recenzje/zakupy " i będzie tam łatwa porada mycia uszów dla psów.
(Przepraszam za jakość zdjęcia.)

Jak przyjdzie adresówka to zamówimy prawdopodobnie jeszcze jakiś dysk lub Frisbee na początki trenowania. A i takie pytanko.... Na miesiąc czerwiec/lipiec zastanawiam się nad zamówieniem AnimiBoxa lub Psiej Paki, jaka paka ma lepszą zawartość ? Bo ja bardziej uważam, że AnimiBox, ale sama nie
 kupowałam, więc nie wiem.


Już tylko do środy znów pochodzę do szkoły i zaczyna się weekend majowy, więc będziemy mieć w końcu trochę czasu dla siebie, bo na świętach to takie trochę zamieszanie i nie było czasu. A teraz musimy po zaliczać parę spacerków, bo dla Molki znów sadełka trochę przybyło, a po zimie mieliśmy już kondycję w normie, a teraz na razie trochę znów waga podskoczyła, ale damy radę ! Trochę biegania po działce, parkach, łąkach i znów będzie w normie ;) Nie wiem jak u Was, ale u nas na Mazurach już widać prawdziwą wiosnę, drzewka się zielenią, trawka bardziej żywsza, temperatura + 25 stopni, wiec krótki rękawek, sandałki już mogą być ! Dałabym Wam parę fotek, ale na razie ciekawych i nowych nie mam, ale już nie długo będą ;D 
Na kolejny post zapowiada się już nie długo może już nawet na weekend : sobota/niedziela lub w tygodniu.
Zapraszam do komentowania i czytania, a jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie !
Pozdrawiamy i samych wiosennych pogodnych dni :)


Mój kochany pyszczek <3 :*

8 komentarzy:

  1. Fajny blog, śliczna sunia :) (jestem pierwszy raz)
    Obserwuję :D

    (mela12 z zapytaj.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te adresówki. Mam nadzieję, że przyjdą w miarę szybko :D
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiak :)) Niedawno mi też doszła adresówka. Zapraszam do mnie http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś udostępnić mojego bloga na swoim ?
    Sliczne zdjęcia
    http://tinamaltanczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ;)
    Molly jak zawsze śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Czakam na adresówke :D
    Słodki psiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) blog tez bardzo fajny bd tu często wpadać :) + ja tez mam psa o imieniu molly i tez ma prawie dwa lata :) heh tylko ja mam yorka xd

    http://mollunia.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!