poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Plany na ten tydzień.

Witamy !. Nie dawno założony blog, więc dodaje kolejnego posta, bo już niedługo święta i czasu nie będzie.
Dzisiaj poniedziałek, wiadomo szkoła... Ale, oby do środy i już zaczyna się przerwa świąteczna :D
Tak, więc jakie plany ?
Do środy zapewne czasu nie będzie, bo jeszcze szkoła, ale na pewno jak zacznie się przerwa to może wybierzemy się w końcu na spacer. Cały czas u nas na Mazurach pada i rano zawsze ładnie, ale jak już wracam do domu to oczywiście nie... Więc po co ma sobie Molly brudzić  łapki, poczekamy !
Choć brakuje nam tych szaleństw po parkach, polach itp.
Mamy nadzieję, że pogoda się poprawi. Oprócz spaceru musimy " tak czy siak " kupić preparat lub obróżkę od kleszczy i pcheł. No jak już w marcu dawałam to i w kwietniu tym bardziej.
Pod koniec tygodnia mama pewnie zagoni mnie do sprzątania pokoju przed świętami, a paru minut mi to niestety nie zajmie :P 

                                                                                                                                  
 

Za parę dni dla Molly chyba również szykuje się kąpielisko. postaram się porobić parę zdjęć.
Pod koniec tygodnia przyjeżdża mój tata z pracy po 1 miesiącu po bytu tam. I znów oczywiście " pan " dla Molly będzie najcudowniejszy, a pani nie :P 
Do świat może będzie jeszcze jeden dłuższy post. To na tyle ! Pozdrawiamy .




6 komentarzy:

  1. Oooo ! Mieszkasz na mazurach? Ja też :3
    Można wiedzieć w jakich okolicach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. My w Węgorzewie okolice Giżycka itp. A ty ?

      Usuń
  2. Beagle prześliczny, czekam na więcej zdjęć i kolejne posty. Tak, po miesiącu nie widzenia się na pewno się stęskniła, :)

    Pozdrawiam,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Na bloga będe wpadać i dodam go do blogów obserwowanych :) No chyba,że się nie zgadzasz ? Żebyś wiedziała jak Molly się cieszy zawsze :D Jak wspominałam pod koniec tygodnia będzie jeden dłuższy post :)

      Usuń
  3. Mnie też czekają porządki. ;) I zakupy dla papisia. :D
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tylko ja sobie przypomnę jak robiłam te zakupki :) hehe

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!