niedziela, 27 kwietnia 2014

Działka, spacer i... chomik Niespodzianka..

Witamy ! Tak jak wspominałam, że na weekend może kolejny post, tak więc piszę.
Pewnie ciekawi Was słowa w tytule posta, czyli " chomik Niespodzianka ". Tak więc zaczynajmy!

W piątek wybraliśmy się spacer na nasze nawet ulubione miejsce. Przechodząc koło miejsca gdzie są huśtawki itd. zauważyłam moje, można powiedzieć najlepsze koleżanki. Jedna z nich była ze swoim chomikiem na podwórku, aby tak sobie pochodził po trawce itp. Oczywiście Molly i krótka smycz, bo jednak jest od niego większa ok. o pięć razy, więc wspólna zabawa skończyła by się masakrą ;)
Ale Molka mnie zaskoczyła ogromnie, zaczęła po prosty się jego bać...

Chomik nazywa się Niespodzianka, dlatego, że jak koleżanka kupiła chomika to powiedzieli, że jest to samiec, po paru dniach okazało się, że jest to samiczka i mało tego, urodziła 8 małych.No z imienia Teddy, nazwali Niespodzianka ;)

No to teraz zmieniamy temat na " działkę ". W wczoraj ( sobotę ) byliśmy na działce. Pogoda ładna, to więc co niektóre warzywa można sadzić no i trawa już wysoka to więc też trzeba było skosić. Udało się też namówić tatę, aby wziął Molly do samochodu, bo  jak to zawsze mówi " Oj nie przesadzaj, samochód był sprzątamy i zaraz sierść będzie wszędzie ", ale wziął ją no, bo jednak kocha :) Molly jak Molly się wybiegała i cały czas patyki, piłeczki w mordce. Dopiero pod koniec położyła się na skoszoną trawkę.Ale najgorzej, że Molly nie patrzy gdzie wbiega no i na posadzone grządki też sobie najchętniej pobiegała, bo oczywiście czarna ziemia do prawie całego białego pieska to dla niej cudo :D Toteż łapki były czarniutkie jak zawsze ! A ja mam pełno siniaków, bo nie ukrywam, ale ja też szalałam, bawiłam się z Molly i piłeczką. I nawet ręce udało się trochę opalić ;D No i mam parę zdjęć, może najlepszej jakości to one nie są, bo aparat robi takie zdjęcia już, że nie wiem, ale jakieś tam są ! 





Uśmieszek ;)

Pachnie ten agreścik ?





( rok źle ustanowi )

(Rok źle ustawiony)





Dzisiaj pogoda się trochę popsuła, bo z rana padał deszcz i było tak ponuro, że prawie przez cały dzień spać się chciało no temperatura z + 25 stopni wskoczyła na na + 15 stopni. Ale teraz wyszło słoneczko i mam na dzieje, że na chociaż " majówkę " będzie ładnie no dotrze adresówka :)
Tak więc jak padał deszcz to łapki trochę mokre i ręcznik to łapek się przydał.







No i dzisiaj było siedzenie w oknie ;)


No i tak weekend zleciał i jutro szkoła, ale trzy dni tylko :D To zapraszamy do czytania i komentowania :)
Pozdrawiamy !













6 komentarzy:

  1. Śliczny chomik :3
    U mnie wczoraj lało, że lepiej nie mówić xd
    Świetne zdj. =]

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki uroczy chomik ^^
    Hah, raz Twoje zdjęcia są tak jakby rozmazane, a inne w dobrej jakości :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chomik, ale Molly przede wszystkim. ;D Bardzo zainteresował mnie ten blog, więc zostanę jego nową czytelniczką. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo nam miło :) dziękujemy no i zapraszamy :)

      Usuń
  4. Mi się wydaje czy ten chomik jest gigantyczny? :D
    Przypomniałaś mi, że muszę jechać na działkę skosić trawę. Tobie to dobrze, bo Twój pies docenia działkę, świeże powietrze i przestrzeń. Moja Kasja nie lubi jeździć na działkę, tylko tam śpi, nic jej nie interesuje, pobiega przez 5 min i resztę dnia prześpi. Tylko czeka i z radością wraca do bloku Maciej to przeciwieństwo :) Choć jeden. Zazdroszczę psa, którzy jest tak skory do długich zabaw. Pożycz mi Molly na kilka dni :D

    PS Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niespodzianka jak na chomika jest sporawa, ale jednak była w ciąży :D
      A bierz ją sobie ! hehe, spokojny psiak mi się też przyda hehe

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!