niedziela, 13 kwietnia 2014

Przywiatanie :-)

Witam Was serdecznie! :) Pierwszy post na blogu, wiec się z Wami witam :-) Blog będzie z tego co się domyślacie prowadzony o moim psie, a raczej suczce rasy beagle. Więcej informacji możecie znaleźć w notatce powyżej " O Molly ", a więcej informacji o mnie to również w zakładce powyżej " O mnie ".
Tak, wiec bloga założyłam o tym, żebym mogła opisywać różne chwile z życia Molly i mojego. Tu właśnie będę mogła również dodawać zdjęcia itp. Prowadziłam już jednego bloga, ale niestety jakąś mi " nie wychodził ". Ten blog będę starała się prowadzić systematycznie i regularnie. Może nie jestem specjalistką od blogów, ale postaram się ! :D :D Życzę Wam miłego czytania no i zapraszam ! :-) 

A na koniec zdjęcie Molly <3 :)


4 komentarze:

  1. Molly jak zwykle piękna. <33
    Życzę Wam powodzenia w prowadzeniu bloga,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna <3
    Pisz często a będziesz mieć stałych czytelników :)
    Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiamy również. Posty tez nie moga być codziennie, ale po mału się rozkręcimy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas dużą motywacją do kolejnego pisania, dlatego bardzo za niego dziękujemy! :)
Pozdrawiamy!